FREE ADMISSION

Singapore

Vi har overnattet 2 gange i Singapore. I 2012 og i 2018.

I oktober/november 2012 var vi på tur til New Zealand og både på udturen- og hjemturen var vi i Singapore. På hjemturen var vi der kun i 6 timer og blev derfor i lufthavnen, men på udturen havde vi en hel dag. Her er lidt om opholdet.

Efter ankomsten til Singapore fik vi ret hurtigt vores bagage og fandt SID Singapore Airlines kontor, hvor vi skulle have en billet til hotellet. Vi kom til hotellet, Hotel Furama Riverfront ved 6-tiden, men desværre kunne vi ikke få vores værelse, så vi fik vores bagage opbevaret, fik morgenmad og gik derefter en tur. Vi ville lige strække benene efter den lange flyvetur (12 timer), men det blev til en længere tur og vi gik rundt i ca. 5 timer. Turen langs floden og rundt ved havnen var fantastisk flot. Koncerthuset, Teatret, de mange importerede højhuse og det vanvittige Hotel Marina Sand Hotel med swimmingpool på taget.

Her er billeder fra turen.

I september 2018 var vi på tur til Australien. Vi havde 1 døgns ophold i Singapore hvor vi besøgte Botanisk Have, Little India & China Town.

Her er nogle billeder.

Da vi kom tilbage til Singapore fra Australien så vi bIandt andet Gardens by the Bay, det er et fantastisk sted.